Με νέα χαρακτηριστικά και οικονομικότερο κινητήρα
Τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοτέρ του Beverly SportTouring 350 δόθηκαν στη δημοσιότητα. Ο ισχυρότερος κινητήρας είναι οικονομικότερος σε χρήση και συντήρηση.
Ειδικότερα ο νέος κινητήρας των 330 πραγματικών κ.εκ. και 33 ίππων, σύμφωνα με την ιταλική εταιρία, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές ενός 400άρη και τις διαστάσεις, βάρος και κατανάλωση ενός μοτέρ 300 κ.εκ., εκπέμποντας παράλληλα χαμηλότερους ρύπους.
Η νέα σχεδίαση της κεφαλής έχει μειώσει τις τριβές ρίχνοντας παράλληλα και τα επίπεδα θορύβου λειτουργίας. Η μείωση των τριβών μεταξύ των μηχανικών μερών με στόχο τη μειωμένη απώλεια ισχύος έπαιξε σημαντικό ρόλο κατά τη συνολική σχεδίαση του νέου μονοκύλινδρου κινητήρα.
Η νέα διάμετρος και διαδρομή του κυλίνδρου είναι, κατά τους Ιταλούς, οι ιδανικές διαστάσεις για την βέλτιστη απόδοση του μοτέρ στις μεσαίες στροφές και στο μερικό άνοιγμα του γκαζιού. Στις συνθήκες δηλαδή που λειτουργεί κατά κύριο λόγο ένας κινητήρας scooter.
Νέος είναι και ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης που φέρει νέο αυτόματο σύστημα λίπανσης για αύξηση της διάρκειας ζωής του και συνεργάζεται με ένα καινούριο CVT κιβώτιο που έχει σχεδιαστεί ειδικά για αυτό τον κινητήρα. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με τις τεχνικές λύσεις που έχουν εφαρμοστεί μειώνουν συνολικά το βάρος του κατά 10 κιλά σε σχέση με ένα μοτέρ 400 κ.εκ.
Μεγάλα οφέλη υπάρχουν και στο τομέα της περιοδικής συντήρησης με τα διαστήματα service να έχουν μεγαλώσει σημαντικά μεταξύ τους (κάθε 20.000 χλμ. πλέον), ενώ οι αλλαγές λαδιού πραγματοποιούνται κάθε 10.000 χλμ. Τέλος, όσον αφορά τον κινητήρα να σημειωθεί ότι η Piaggio ανακοινώνει κατανάλωση που κυμαίνεται στα 3,28 λίτρα για κάθε 100 χλμ., μία τιμή ιδιαίτερα χαμηλή για την κατηγορία που μένει να επιβεβαιωθεί.
Σημαντικά είναι τα νέα και στον τομέα της πέδησης αφού το SportTouring θα διατίθεται, όπως είναι γνωστό, σε έκδοση ABS. Το τελευταίο χρησιμοποιεί αισθητήρες και δίσκους ανάγνωσης στον εμπρός και πίσω τροχό για να ανιχνεύσει διαφορά στην ταχύτητα ενώ το υδραυλικό κύκλωμα διαθέτει και σερβομηχανισμό, που ελέγχεται ηλεκτρονικά, ώστε να κατανέμει αρμονικά την πέδηση μεταξύ των δύο τροχών. Η έκδοση με το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών χρησιμοποιεί δαγκάνα δύο εμβόλων για τον εμπρός δίσκο.
Το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, το οποίο η Piaggio ονομάζει ASR, είναι το πρώτο που τοποθετείται σε scooter οποιασδήποτε κατηγορίας. Χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του ABS για να ανιχνεύσει τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των δύο τροχών μειώνοντας την ισχύ που φτάνει στο πίσω ελαστικό σε περίπτωση που χαθεί η πρόσφυση. Το ASR μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον αναβάτη μέσω μπουτόν που βρίσκεται στο τιμόνι, με την απενεργοποίηση να επισημαίνεται και από λυχνία στον πίνακα οργάνων.
Η βασική έκδοση θα διατεθεί με σύστημα συνδυασμένης πέδησης το οποίο λειτουργεί ως εξής. Με τη χρήση της δεξιάς μανέτας ενεργοποιούνται τα δύο από τα τρία πιστόνια του εμπρός δισκόφρενου. Η αριστερή ενεργοποιεί το τρίτο πιστόνι εμπρός επενεργώντας και στη διπίστονη δαγκάνα του πίσω τροχού. Η κατανομή της ισχύος μεταξύ των δύο τροχών μοιράζεται ιδανικά μέσω βαλβίδας που έχει τοποθετεί στο κύκλωμα.
Με μικρές λεπτομέρειες στον αισθητικό τομέα, που κάνουν τελικά και τη διαφορά, μπορεί κανείς να ξεχωρίσει το SporΤouring από το απλό Beverly. Νέας σχεδίασης είναι οι αλουμινένιοι τροχοί (16 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα) με τον πίσω να φέρει φαρδύτερο ελαστικό (150 από 140) σε σχέση με το Beverly 300. Πέρα από τις νέες πεντάμπρατσες ζάντες και την ψηλή ζελατίνα που θα βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, νέα είναι και η εξάτμιση με το επίσης νέο προστατευτικό κάλυμμα.
Επίσης, διαφορετικά είναι και τα χρώματα, Argento Cometa (ασημί), Nero Cosmo (μαύρο), Blu Midnight (μπλε), Rosso Antares (κόκκινο) και Bianco Luna (λευκό) που διατίθεται το SportTouring αλλά και οι χρωματικοί συνδυασμοί των πλαστικών της ποδιάς και της σέλας. Τέλος, τα φιλέτα χρωμίου έχουν αντικατασταθεί από άλλά με φινίρισμα βουρτσισμένου αλουμινίου.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Διάμετρος x Διαδρομή: 78x69
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 33,3/8.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 3,3/6.250
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 13
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 3,28*
Βάρος(κιλά): 177
Φρένα Ε: Δ, 300 χλστ., 3πίστονη δαγκάνα (2πίστονη ABS)
Φρένα Π: Δ, 240 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα
Ανάρτηση Ε: Πιρούνι, 35 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.): 90 χλστ.
Ανάρτηση Π: Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή(χλστ.): 81
Τροχός Ε: 110/70 - 16"
Τροχός Π: 150/70 - 14"
Μήκος (χλστ.): 2.215
Πλάτος (χλστ.): 760
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.560
Ύψος Σέλας (χλστ.): 795
*Στοιχεία Piaggio
Κινητήρας: 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Διάμετρος x Διαδρομή: 78x69
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 33,3/8.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 3,3/6.250
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 13
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 3,28*
Βάρος(κιλά): 177
Φρένα Ε: Δ, 300 χλστ., 3πίστονη δαγκάνα (2πίστονη ABS)
Φρένα Π: Δ, 240 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα
Ανάρτηση Ε: Πιρούνι, 35 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.): 90 χλστ.
Ανάρτηση Π: Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή(χλστ.): 81
Τροχός Ε: 110/70 - 16"
Τροχός Π: 150/70 - 14"
Μήκος (χλστ.): 2.215
Πλάτος (χλστ.): 760
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.560
Ύψος Σέλας (χλστ.): 795
*Στοιχεία Piaggio
Πηγή: mototriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου